Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 20:03   #19
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat

Å, så mange fine matbokser!

Den rosa som du har bestilt var bare skikkelig lekker Eva! Også så bra at det er vannflaske med, og veske og alt og det!

Og den på lenken til jeef-mikro var jo genial med kjøleelement i! (Er det så bra som det høres ut jeefern?

Og martefie sin var jo lekker med alle fargene ...

Søren også at ikke storebror er litt mer vågal i kosten, tenk de gode lunsjpakkene vi er villige til å lage til ham, også vil han bare ha skive med leverpostei og fårepølse. Med agurk ved siden av hvis han er i det hjørnet. Kanskje også en gulrot, men stort sett kommer det hjem igjen. :sukk: Det er jammen bra jeg driver å lærer opp lillebror nå, jeg tror ikke jeg orker en til slik kresen unge. Men, men, det går fremover. I går fikk jeg ham til å spise salat.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat