Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 00:31   #9
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: *** Blåboblers hverdag ***

Jeg føler vel egentlig ikke at det er nødvendig å skirve inn hva jeg spiser hver eneste dag lenger. Det går i det samme hver dag alikevel.

Akkurat i går ble det 1 shake til frokost, stor salat med kylling, skinke ost og fetaost til lunsj (var borte hele dagen på håndballturnering med eldstejenta, og var flink å hadde med meg lunsj) På vei hjem ble det en Atkins morningshine-bar. Kyllingfilet til middag og en eggevaffel med sjukkerfri sjokolade til kvelds.

I dag har eldstejenta hatt bursdag så min frokost ble 3 pølser Lunsj ble en shake og middag ble laks med sopp og paprika i fløtesaus. Også tok jeg en eggevaffel med sukkerfri sjokolade igjen nå på kvelden.

Har ikke trent hele uka. Nettopp starta som dagmamma igjen, og har vært så innmari opptatt. I tillegg hadde jeg end el kakebestillinger. For dere som er interessert så kan dere ta en titt på hjemmesiden til mitt helt nystartede firma www.matogkaker.no Ps! Dette er ikke for dere som sliter med å få bort søtsuget!!
Heldigvis er jeg over søtsuget selv, så det går helt fint å bake 10 kaker i uka, uten å så mye som smake på kremen

Jeg veide meg igjen i dag, og veier enda 300gram mindre enn på fredag. Men nå er mensen borte, så det var nok det som gjorde at jeg ikke hadde gått ned så mye.

Men gjennomsnittet de 3 ukene jeg har holdt på nå så har jeg gått ned:

Uke 1: 900gram
Uke 2: 800gram
Uke 3: 800gram

Jeg er LITT skuffa over at jeg ikke gikk ned mer den første uka, synes alle går ned flere kilo da. Men men... Det går riktig vei i hvertfall

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat