Tråd: Pizzabunn
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 23:35   #14
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ser slik ut

Er det slike du mener? Nå ble jeg litt usikker.....

Det er slike jeg mener ja, men slik ser de bare ut hvis man steker dem i ojle. Da blåser de seg opp og blir slik som på bildet. Jeg bruker dem til nachos også, og da legger jeg dem over kjøttet/kjøttdeigen og dekker godt med ost. Ingen forbehandling, bare knekkes. Jeg ville funnet et annet merke enn santa maria, for de har mange karber ser det ut som i innlegget over her.

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Men nalana, hvordan tilbereder du de?
legger du de litt i vann først eller??
hvis de ser ut som på pakka er de jo så ruglete. de er sikkert helt geniale å bruke til supernachos, det skal jeg sannelig prøve, om det er sånn nachos konsistens...

Ingen tilberedning hvis de skal brukes til pizzabunn eller nachos.
Hvis man steker dem i olje blir de passelige til taco-skåler synes jeg, men det blir som oftest nachos jeg lager, for det er mye enklere og samme smak hvis man ønsker.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat