Sv: Jeg går bare ikke ned
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
du spiser nok for lite. Da sparer kroppen på det den får/har og du går IKKE ned. Du får i deg for lite næring rett og slett.
Alle måltider bør inneholde proteiner, fett og grønnsaker.
Tror nok at Nille her vet hva hun snakker om, men jeg vil si at det er for lite fokus på grønnsaker i forumet her. Få i deg mer grønnsaker, tror jeg. Det er kanskje det som skal til for at du får i deg det du trenger av vitaminer og mineraler. (Og da blir du mer sulten også, og spiser mer generelt) Forhåpentligvis vil det hjeøpe deg å få tilbake energien, slik at du orker å være mer aktiv.
Og Nille; leste noe her i går om du ikke kunne forstå hvorfor alle på død og liv skulle ha i seg MENGDER med fett... Jeg misforstod også dette i begynnelsen, og fokuserte mer på å få i meg fettet enn grønnsakene. Karbene "sparte jeg liksom til litt ekstra rømme eller ost... Nei, tror på grønnsaker!! Gjerne stekt i smør eller olje... De usunne karbene får i allefall vente til vekten viser det den skal, selv i små mengder.
Arrester meg gjerne om jeg tar feil... vil jo ikke misinformere noen her, og kan for lite til å være skråsikker 
|