Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-08, 19:45   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går bare ikke ned

Opprinnelig lagt inn av Princez, her.

Tror nok at Nille her vet hva hun snakker om, men jeg vil si at det er for lite fokus på grønnsaker i forumet her.

Fokuserer for lite på grønnsaker ?? Hæh ??

Syns ikke jeg maser om annet jeg. Hele tiden - og det gjør Torkil også ! Her i Ketolysedelen og i Atkins-delen blir det garantert sagt hele tiden. Mesteparten av karbene vi spiser SKAL bestå av grønnsaker. Det er ikke mye karber i proteiner og fett, så det sier jo seg sjøl om man følger reglene/boka.

Under Skaldeman har noen valgt å ikke bry seg om hva han anbefaler, men hva han selv gjorde for å gå ned. Han anbefaler grønnsaker som vokser over jorden, men spiste selv ikke fordi han tåler dem dårlig (sier han).