Tråd: Oppskriftsbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 09:34   #11
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftsbok

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Har boken, og bruker den!!
Den er skrevet av Ola Lauritzon & Ulrika Davidson, og har blant mye annet godt oppskrift på kjempegode Italienske kjøttboller

I see! Da kan vi glede oss over ENDA flere GODE lav GI-oppskriftsbøker - nå mente jeg at jeg klarte å huske hva den jeg snakker om het (jeg sjekka det før jeg dro på jobb....) men, neiiiiiida... har hukommelse som en gullfisk men, jeg skal sjekke igjen - og, komme tilbake med navn og tittel, for det er faktisk den beste lavkarbo-boken jeg har lest (og, jeg leser flere oppskriftsbøker enn skjønnlitteratur, om du skjønnner hva jeg mener, hihi!). I den står det ikke en setning om potet, ris ell. - totalt utelukket.
Ha en deilig dag!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat