Sv: Ny svensk webshop: mindresukker.com
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Hmm her har de jo en melblanding, noen som har prøvd den? Nille?
http://www.mindresukker.com/produkte...rbalose_flour/
Nille, du har vel prøvd La Tortilla Factory-tortillasene, var det ikke de de solgte på Atkins.com før? Er de bedre enn Mama Lupe's sine?
Jeg brukte bare la Tortilla før. Så vidt jeg husker er Mama Lupes litt "mykere" liksom. Kjenner ikke forskjell i smaken.
Akkurat nå bruker jeg noen som heter Mission Carb Balance. De har like lite karber som de to andre og smaker ganske likt Mama Lupes faktisk. Jeg må ha mine i egen boks (fikk egen sånn restaurantboks til dem sist jeg var USA), for når vi har gjester så merker de ikke forskjell på mine og de vanlige ! Bror hadde med 10 pakker sist (høstferien), så jeg har en stund !
Når det gjelder melet har ejg ikke prøvd det sjøl, men jeg vet Kevinpa inne på ALCF har brukt det en del. Han poster alltid masse bilder med link til oppskriftene. Jeg har gitt opp å følge med, for han bruker så mye rart oppi som vi ikke får tak i her og som jeg ikke engang har klart å få tak i i USA.