Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 18:33   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av manesh, her.

noen som har kommet "hit men ikke lengre"? fortell! Og hva er løsningen for å komme helt i mål?

Det spørs hva som menes med å komme i mål. Hva DU vil og hva KROPPEN DIN vil er ikke nødvendigvis det samme. Noen av oss må dessverre slite litt !

Kroppen stanser som regel en 4-5 kg før du er fornøyd. Og du må sloss for de siste 5 ! Been there, done that, wore (I´m wearing) that T-shirt !

Jeg har 62 kg som mål. På de siste 14 årene er det nærmeste jeg har kommet 63,5. Som regel ligger jeg og vaker på rundt 65-67 !
Så nå har jeg innsett at jeg og kroppen min ikke blir enige

Men uansett så nytter det å ikke gi seg. En 4-6 uker uten vekttap er vanlig på slutten. Det kan nytte å begynne å spise MER. Men det er så individuelt, du må prøve deg frem hva som passer for deg !