Sv: Jeg går bare ikke ned
hmmmm... jeg vet ikke om det er så mye trøst, men jeg kan fortelle at du ikke er alene med frustrasjoner. Startet med ketolyse etter nyttår og vekta tikket fint nedover de første dagene. Plutselig gjorde den et hopp nedover og jeg hadde gått ned 6 kg, jippi!! Var da på 101 kg. Neste dag oppe i 103 . Tikket så greit nedover igjen , litt saktere, men det gikk nedover. Kom etterhvert til 101 kg igjen og vips neste dag oppe i 102,2. Vekta kryper nedover igjen, men enda saktere, når 101 kg i går. I dag: 101,4.
Klar over at det er små variasjoner, men det er så inni natta demotiverende å ikke komme videre. Jeg spiser riktig, er i alle fall skikkelig i ketose hele tiden. Jeg får nok ikke trimmet nok. Kan det være dette som er problemet?
Ellers sliter jeg med et med et utrolig søtbehov hele tiden. Har ikke rørt så mye som en fruktbit etter jeg startet og sammen med ketolysekuren. Må si jeg sliter med motivasjonen i dag.
Nå var nok ikke dette noen trøst til deg, men om det er noen trøst kan jeg jo fortelle at det er flere som sliter med problemer og frustrasjoner..
|