Går ned, men det går veldig tregt ... Gør jeg noe feil?
Jeg har nå gått på ketolyse i 3 uker ( da regenr jeg fra jeg kom i ketose). Den første uka gikk jeg ned 3 kg, de to siste ukene har jeg gått ned 0,5 kg i uka. I forhold til det jeg leser her og i boka er jo dette litt lite? Er for all del riktig vei, men hadde forventet at det gikk raskere nå i førsten hvertfall.... Derfor er jeg redd jeg gjør noe feil.
Jeg spiser riktig, tror jeg. Men tar litt cocosa hver dag da jeg er redd jeg ikke får i meg nok fett.
En vanlig dag ser slik ut:
Frokost: 1 -2 egg og litt laks ( 1- 2 store skiver ) eller bacon (4 skiver ca )
Lunsj: Salat med litt isberg, litt hjertesalat, litt gul/rød paprika og litt tomat, har gjerne i kyllingkjøtt eller lignende. 2 ss rømme eller 2 ss hjemmelaga tzatziki ( på rømme )
Middag: Kjøtt eller laks, stekt i smør. Broccoli + blomkål eller salat eller grønnsaksblanding med sopp ved siden av. Har laga endel av den gratinerte blomkålen med fløte. Tar ca halve fatet med grønnsaker, litt midre i det siste....
Kvelds: Ikkeno, eller litt ost. Gjerne en paprikaskive hvis jeg er redd jeg har fått i meg for lite karber.
Kan det være at jeg spiser for mye proteiner ( kjøtt), og at jeg bør kutte litt ned på dette i en periode?
Har mosjonert jevnt de to første ukene,gått skikkelig tur 3 -4 ganger i uka og trimsykkel 30 min de dagene jeg ikek har gått tur.
Denne uka har det blitt lite trim da jeg er forkjøla og ikke helt i form, men er bedre og snart igang igjen
Er veldig takknemlig for tilbakemeldinger 
Ellers er jeg veldig fornøyd med sleve kuren, bobler over av energi og har ingen problemer eller savn i forhold til kosthold