Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Kjære Ellen som er desperat!! Du er ikke alene om å ha komemt i den situasjonen du beskriver, og du må snarest mulig legge bort all skam, skyld og selvbebreidelse!! Jeg åt meg opp i sykelig overvekt, rundt 145 kg, gjwennom å spise feil mat (bød, frukt, magert pålegg, grønnsaker etc) samt at jeg brukte mat på feil måte (jeg åt bort de vonde følelsene, og åt meg sakte men sikkert inn i en vond sirkel jeg trodde var ubrytelig). Men, lavkarbo, for meg Ketolysekuren, er en FANTASTISK måte å spise seg ned i vekt på!! Du ser, jeg starta ut iomtrent der du er nå, og har mange kilo igjen men vet jeg komemr til å klare det. For dette er ikke en kur, det er en livsstil!! Som er MER enn til å leve med!!
For å lykkes måtte jeg bestemme meg for at NÅ, nå VIL jeg, ikke bare ønsker jeg.
Jeg fortalte det på jobb, til venner og familie og sist, men ikke minst, jeg allierte meg med fastlegen min!!
Sitat:
Har en fastlege som er så latterlig teit at jeg har mest lyst til å denge han! Hardt og hensynsløst!!
BYTT!!!!!! Det er et råd jeg vil gi. De første 2 mnd var jeg hos legen min 2 g i uka. Det er bra utfordrende og ikke rent lite skummelt å endre vaner man har hatt i så mange år. Og det å slutte å spise bort følelser og i stedet stå i dem og ta konsekvebnsene.... ja det har styrket meg, men også vært tøft.
Jeg ønsker deg ALT mulig godt og lykke til!! Lag deg er journal og få hjelp og støtte på den måten! Hjertelig velkommen på besøk i min!!
fra BiB

|