Problemer, hjelp?
Hei!
Lurer meg på om jeg kan være en av de som både må passe på kcal og karb! Begynte på ketolysekuren før jul, gikk ned 1 kg i uka i tre uker, noe som jeg var kjempefornøyd med, vet kroppen min reagerer tregt på ting. Men, nå etter jul så har jeg kun klart en kg på 3 uker! Jeg synes jeg er flink! Forholder meg til 15 karb om dagen, drikker 2-3 l vann + te og kaffe. Trener forholdvis hardt tre ganger i uka. Synes jeg får så innmari dårlig uttelling i forhold til innsats.
Normalt ser dagene mine slik ut:
Frokost: Omelett av 2 egg + 100 gr bacon eller Ziggylapper med baconost og to hardkokte egg.
Lunsj: Salat bestående av salat, agurk, purre, stangselleri. Og reker, skinke eller tunfisk.
Middag: Kjøtt av ett eller annet slag + grønnsaker, rømme, ost. Hoveddelen av karbene består stort sett av grønnsaker.
Bruker Meierismør til steking og i maten. Tar ketolysepillene stort sett 4 g. om dagen. Blir jeg sulten på kvelden så unner jeg meg ett lite stykke ost, skjer en 2-3 g. i uken. Spiser ca 10 store Ifa om dagen. Ellers unner jeg meg en 2-3 glass rødvin i helga.
Er det noen som har noen formening om menyen min? La den inn i Mat på data, der kom jeg ut med for lite karb, men så b.l.a. at rømme er feil der.
Hilsen Trinelise
|