Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 22:39   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ny her jeg :) Og har da noen spørsmål

Tror ikke jeg skal skrive hva jeg spiser idag , da jeg egentlig er ute av selve ketolysekuren. ( Burde visst ha fjernet det her.) Jeg går nå på mer stabiliserende lavkarbo, men har fulgt ketolysekuren tidligere.
Når du leser i boken vil du finne flotte menyforslag og oppskrifter. Ut fra det finner du det som passer for deg,- hva du liker og har anledning til å lage istand. Det viktige er at du får et variert kosthold der det daglige inntak på ca 15 g KH for det meste består av varierte grønnsaker og salater. (Ikke mindre KH. Du kan heller øke litt etter en tid , om du fortsatt er i ketose.) Spis nok av det sunne fettet, drikk rikelig med vann/mineralvann og ta ketolysetabelttene!
Lykke til med en kjempeflott kur!

PS.: Som du skjønner terper jeg litt på at du må lese boken. Den er lettlest og gir veldig god informasjon.
Ellers er det veldig viktig at du trener litt.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben

Sist redigert av Gamla : 24-01-08 kl 22:50.
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat