Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 23:01   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er jeg i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Malia, her.

Ketolysestixen sier jeg er i ketose - har sjekket 6-7 ganger på to uker. Men jeg går ikke ned i vekt. Uke 1 gikk jeg ned 2,5 kg - storfornøyd. Uke 2 gikk jeg ned 0,7 kg...ikke fornøyd!! Merker ingenting på klærne heller.

Hallooooo ! Du kan da ikke mene at du er misfornøyd med 3,2 kilo på to uker ??? Det erjo kjempebra ! Den beste og sunneste takten for kroppen å ta av i er 0.5 -1 kg pr uke ! Alle tar av en del vann første uka, men å tro at en skal fortsette å ta av i den farten er urealistisk !

Sitat:

Jeg er klar over at det er tidlig å begynne å klage, men jeg tenkte jeg skulle høre om jeg muligens gjør noe feil, slik at jeg kan rette opp i det så tidlig som mulig.

JA det er altfor tidlig ! Måltidene dine ser flotte ut !