Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 23:11   #4
rez
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
rez er ny på veien

Sv: Noen råd etter 15 dager ...

det går bedre idag føler meg bedre og psyken min er sterkere enn noen gang! de sprekkene var bare idiotiske, vokst fra meg det nå jeg har en uvane og veie meg altfor ofte da men jeg tipper jeg kommer på 94 tallet imorgen tidlig...skal prøve å vente med neste veiing til uka.

jeg fant forresten ut at seibiff uten sånn karbo stoff utapå var nydelig... lite fett vel å merke men bare å dynke den i litt stekefett ett par trær med broccoli ve siden av så er det knall!

det som faktisk er vanskelig er spisepause på jobb, jeg har ett hav av butikker rundt jobben men det å finne noe man kan snekre sammen er vanskelig, så i deg siste har det blitt mye grilla kylling... begynner å bli lei det nå og steike fisk på bakrommet er lissom ikke helt max, åssen er det forresten å spise butikklagde medisterkaker osv? er litt usikker der altså...

dama mi hater at jeg slanker meg... hu klarer vel det ikke selv, men i dag nektet hun å kose meg på magen fordi det ikke var så mye kos der igjen jeg tar det som ett komplimang

rez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat