Sv: Målet er nådd-hva nå?
Opprinnelig lagt inn av Sheena, her.
Ok, takk. Da får jeg sette meg litt bedre inn i Lindberg- filosofien Men gjør jeg rett hvis jeg øker på grønnsakene, og spiser litt frukt? Kan jeg også spise litt Fiberrik/ Ryvita/ Lindbergbrød? Har spist ketolysebrød denne perioden, og begynner å få lyst på litt variasjon 
Ja, det kan du. Men du skal bare spise en halv frukt om gangen (om dagen?), og spise noen nøtter sammen med den for å stabilisere mellommåltidet. Og så kan du spise litt fiberrik og ryvita, og også en skive eller to (tynne) med Lindbergbrød og masse pålegg (det er meningen du skal ha ca 30g protein i måltidet, dvs ca 120g ost, 150g fisk/kjøtt, ca 3-4 egg ), og husk fettet. Må være fett i måltidet, men ikke så mye (smør og oliven/rapsolje).
Jeg ville begynt med knekkebrød/fiberrik, og trappet sakte opp med andre ting. Slik at du får oversikten over hvordan hver ting påvirker deg og kroppen din. Da er det lettere å luke bort dersom noe ikke er bra for deg. Jeg vil også anbefale deg å kjøpe Fedons metode. Det er mye lettere når man har et oppslagsverk og kunnskap.