Tråd: Forkvaklet
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-08, 12:50   #21
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Valeriana, her.

Noe av det verste er når folk sier at lavkarbomat er så ensidig, og så sitter de der med den gørrkjedelige brødmatpakka si dag etter dag, år ut og år inn. Forstå det den som kan...

JA!! Dette hadde jeg tenkt å skrive!!
"Blir du ikke lei av så kjedelig og ensidig mat?"
Ensidig?? Kjedelig?? Frokost: ostesmørbrød, lunsj: rømmegrøt, middag; ovnsbakt kylling med indisk saus, masse ost og deilige grønnsaker, dessert: hjemmelaget "jordbæris". Nei, det går faktisk helt fint å spise lavkarbo "hver eneste dag". Koser meg masse!!
Til og med barna synes det er stas at middagen er hjemmelaget, og ikke bare varmet.

Jeg misjonerer ALDRI til noen som ikke tar initiativet. Det er fåfengt! Veldig glad for at Grete Roede-entusiaster ikke misjonerer for meg!

Legger merke til hva andre spiser? OH YES! Jeg regner også ut i hodet!! Tenker; "Oj, 200g karbo til lunsj..stakar".
Opplever det som om jeg har oppdaget en hemmelighet, jeg..

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat