Sv: Problemer, hjelp?
Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.
Synes ikke 1 kg på tre uker høres så ille ut jeg, ned er ned. Ingen vits å stresse med ting. Hvor mye skal du ned?
Hei!
Da tenker jeg at jeg slår meg til ro med at det er treninga i første omgang for synes ting funker så fint ellers nå! Jeg har veid 30 kg mer, de har jeg tatt ved litt karboaktig, telling av kcal og trening, ting går tregt i kroppen min så har brukt drøyt fem år på det, og det siste året nå har alt stått rolig så derfor ville jeg prøve ketolysekuren. Begynte på Lavaxin for to år siden, trodde det skulle hjelpe meg ned i vekt, men den gang ei, det eneste er kanskje at jeg synes ikke jeg legger på meg så fort i ferier o.l.
Jeg synes 1 kg på tre uker er dårlig når en går helhjerta inn for en ting og trener i tillegg, men er det treninga som gjør det og jeg alliekvel krymper så er det helt i orden!
Hilsen Trinelise
I følge BMI skal jeg ned 35 kg til, men da tror jeg at jeg kommer til å se ut som en belsenfange og det har jeg ingen planer om, så jeg sier meg fornøyd med 25 kg, og så får jeg ta ting derfra.
|