Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 00:19   #13
Rattata
Seniormedlem

Rattata sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 56
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Småsvimmel og uvel

Opprinnelig lagt inn av Embla, her.

Jeg har faktisk vært veldig fristet til å prøve en bestemt diett, men jeg er bare så utrolig glad i mat(spesielt frukt, melkeprodukter, kjøtt og såkalt karbo-mat som ris, pasta, poteter og brød- matvarer som i stor grad er fy-fy i samtlige dietter jeg har lest om). Jeg kan godt gå med på å kutte ned på disse matvarene, men jeg tror neppe jeg er klar for å droppe dem helt ennå.

Jeg var selv totalt avhengig av brød, poteter og ris - trodde livet ville være ulevelig uten. Men etter kort tid på lavkarbo var behovet for disse matvarene helt borte. Det er vel noe med at karbohydrater øker suget etter karbohydrater - slik som det å kutte sukker gjøre at suget etter sukker også blir borte.

Jeg ville gitt lavkarbo en sjanse, var jeg deg - kutt ut alle disse "må ha"-matvarene for en liten stund. Funker det ikke for deg så har du ihvertfall prøvd!

Lykke til!

Bloggen min