Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 11:30   #16
Hallaron
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Hallaron er ny på veien

Sv: Jeg går bare ikke ned

Som jeg har skrevet i denne tråden har jeg hatt en jojo effekt rett over 101 kg, irriterende å ikke komme videre. Og ikke minst demotiverende. Jeg er litt usikker på hva som hendte, men jeg følte leste flere ganger at fløte kan være en "partystopper". På torsdag kuttet jeg ut fløte og Natreen søtstoff. I dag tidlig hadde vekten begynt å klatre nedover igjen; Hyggelig å se at vekta skrives med to siffer, istedenfor tre. Det er en stund siden siden sist ;-)
Som er nevnt i denne og mange andre tråder kan vekta veriere litt fra dag til dag, og ikke minst utover dagen. Det annbefales derfor å veie seg en gang i uka. Jeg er fullt klar over dette og at man ikke kan forvente en jevn nedgang hver dag. Men med ketolysekuren skjer ting såpass fort at det er utrolig motiverende å holde øye med de små endringene. Jeg veier meg hver dag etter at jeg har stått opp, så det blir på samme tiden av dagen.... Demotiverende når den har beveget seg den gale veien, men til de grader motiverende når den klatrer nedover.
Håper nedgangen fortsetter og at det var fløten som stoppet reduksjonen...

Hallaron er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat