Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 17:59   #1
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Hvorfor passer klærne enda?

Jeg har gått ned 14-15 kg siden starten av oktober, og det eneste er et par bukser som har blitt for store. Bruker ellers de samme klærne, og synes liksom ikke det er så mye annen forskjell enn at de kanskje ikke strammer så mye som før..

Hvor mye må man egentlig gå ned for å miste en klesstr eller to? Jeg veier i underkant av 90 kg nå, skal ned til ca 75 kg, er 170 cm høy. Er kraftig bygd i utgangspunktet, så noen sylfide kan jeg umulig bli (ikke vil jeg det heller), men lurer på om jeg vil kunne handle klær i normale butikker etter 15 kg til. Mesteparten av garderoben er i 44-48 (mest 46, + og - litt i de andre str), men jeg ser liksom enda ikke for meg at jeg skal kunne passe i str 42 engang. Ei på jobben bruker str 40/42, og jeg synes hun er tynn, og aldri i verden om jeg blir så slank etter 15 kg til.

Ja, det er vel selvbildet mitt som surrer med meg nå, er det ikke?