Spennende Distrea - vi starter så likt som det bare går an Blir gøy å ha en "følgevenn" Jeg har kuttet drastisk ned på karbene, og sluttet å spise brød, ris, pasta osv siden onsdag. Det eneste jeg tillater meg er 2 knekkebrød til frokost (underkant av 5 kh per skive) - føler jo at det er veldig feil å spise knekkebrød, men likevel er det bedre enn brødskive tross alt. Ellers så har jeg økt på med grønnsaker, omeletter osv. Føler meg litt bedre allerede. Ble litt snopsugen i går, men det er nok vel så mye fordi det var fredag og helg , og da var jeg "flink" å spiste bare litt fet ost og baconsvor. Bakte et sånt Atkins cheddarbrød i går også og har planer om å spise et par skiver av det i kveld (en skive er kjempelav og er kun to munnfuller, hi hi. har ikke liten brødform) med brie. Jeg tror jeg ligger på ca 30-50 karber om dagen. Å ja - hadde liggende en pose Atkins muffinsmix. Lagde den i går. æsj og fysj! Tok en bit og den satte seg som limt i ganen... ugh. Så de gik rett i søpla gitt. Blir spennede å se om jeg får ned disse eurodiett-produktene...