Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 22:37   #1
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Question

Hei alle sammen! Er ny her jeg

Hei hei. Har akkurat lagt meg inn som medlem her og har egentlig mange spørsmål. Har ikke helt bestemt meg for hvilken framgangsmåte jeg skal velge, men sitter å leser en bok for tiden som omhandler de samme prinsippene som ketolysekuren så jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å prøve å leve etter disse prinsippene
Men jeg har problemer med å forstå hvor mye jeg skal spise til ethvert måltid. Man skal ikke telle kalorier, og heller satse på mer fettrik mat isteden for så mye karbohydrater. Men hva om jeg da spiser for mye mat (eks. kjøtt/kylling) slik at det går den andre veien istedet? Er kjemperedd for å legge på meg enda mer
Har ca. 20 kilo overvekt som jeg helst skulle ha vært kvitt, men er også fornøyd om jeg hadde klart 15.
Noen som kan skrive litt om denne kuren og hvordan den fungerer? Hvor mye kan jeg spise til hvert måltid? Vet jeg kanskje skulle hatt boka, men i og med at jeg har en bok basert på de samme prinsippene så ser jeg ikke at jeg har behov for det akkurat nå. Problemet er bare at i boka finnes det ingen oppskrifter og det er liksom opp til meg selv hvor mye jeg spiser bare jeg blir mett. Har forresten vitaminer og slikt som jeg bruker fra før.

beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat