Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 00:39   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Trenger du spinningkompis i drammen?

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Hei

Jeg har planer om å melde meg inn på Akropolis, mannen min er medlem der allerede...

Men, jeg skal sannsynligvis ha en operasjon om ikke så fryktelig lenge, så da venter jeg med å melde meg inn til jeg kan starte å trene etter den...

Men, jeg vet ikke helt om jeg vil trene spinning... (og da er det kanskje ikke det samme uansett...)

Men - jeg kommer til Akropolis (på Marienlyst) etterhvert i hvertfall... hvis du har lyst til å trene noe annet enn spinning... (eller om jeg endrer mening...)

kunne sikkert vært lurt å trene noe asnnet også, la oss følge med på hverandre og kansje dra hverandre med!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Hvis jeg kommer til drammen er jeg med! Du kan jo alltids svippe bortom kulturhovedstaden for en time og
God lørdagskveld til søte Distrea

hehe, kanskje annenhver gang hos deg og meg nattinatt, flinke indi!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat