Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 15:39   #4
Gunhild
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Gunhild er en juvelGunhild er en juvelGunhild er en juvel

Sv: Nå må jeg få skryte litt ...

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Det er godt du er fornøyd Gunhild Mange ville klaget over det for de sammenligner seg med andres resultater. Det må du IKKE finne på å gjøre. La kroppen din gjøre dette i sitt eget tempo. Noen går rask ned, andre moderat. Om du stopper opp etter en måned og står stille noen uker er det HELT normalt.
Lykke til videre vennen, og håper du når målet ditt

Tusen takkSkal huske på dette

Jeg kan da ikke klage over en sånn vektnedgang. At man ikke går opp når en spiser så god mat forundrer meg...

Jeg har som sagt gått ned i vekt tidligere og vet hvor mye jeg måtte ofre for at jeg skulle gå ned 1 kg pr uke. (Grete Roede)
Hadde jeg trimmet like mye nå som når jeg gikk på GR så hadde jeg kanskje gått ned 2 kg pr uke..... Får prøve meg på litt trimming også etterhvert Men som sagt... uten å gjøre andre forandringer enn å kutte karboh. så synes jeg dette er storveis.

OG.... det beste av alt. Jeg føler meg som en NY person. MYE(!!) mer energi og et helt annet overskudd i hverdagen. Kroppen min liker seg.... Det er det viktigste av alt. Jeg merker kroppen fungerer igjen.... nesten et nytt liv faktisk!!

(Det bør jo tale for seg selv at man kan bruke så mange smileys (les: er happy) den første dagen med mens....hehehe)