Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 20:39   #1
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Trenger desperat hjelp her ...

Jeg har satt meg ett mål som jeg har bestemt meg for å klare...

å få markerte og større muskler, men ned i fettprosent.. jeg ser ikke på vekta lenger ( veier en gang i mnd) men måler i cm og fettprosent og muskler...

i en uke har jeg fulgt lavkarbo ( masse fett og protein - lite karbo ( mest karbo midt på dagen ) )

men det osm har skjedd er : jeg har gått NED i muskelmasse og fettprosent... fettprosenten er jeg glad for.. men ikke i muskelmasse....

har snakket med folk som driver med lavkarbo og fitness faktisk.. også med en som er utdanna kostholdveileder... de sier at jeg bør få i meg havregryn med kanel til frokost og tre brødskiver med kokt eller stekt egg til lunsj... her dukker opp to ord som får magen min til å velte seg helt om....

så hva gjør dere for å bygge opp muskelmassen men fortsatt ned i fett?

setter pris på alle råd!!!!

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat