Tråd: Forkvaklet
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-08, 00:41   #22
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Forkvaklet

Opprinnelig lagt inn av Annemora, her.

Gidder ikke misjonere for de som ikke ytrer egeninteresse. Det fenger hverken tilhører eller foredragsholder.

Jeg er nok helt motsatt der. Jeg synes det er viktig at folk får vite hva det er som gjør oss syke, hvorfor sykehusene blir overfylte av folk med livsstilssykdommer, hvorfor det er så lett å få diabetes 2, hjerteinnfarkt, mage- og tarmsykdommer, hvorfor vi blir fete, får spiseforstyrrelser og resten av den regla. Jeg klarer bare ikke å sitte med armene i kors, og tenke at "Nei, du vet ikke mye om kosthold, du gitt."

Det er mye jeg ikke visste om lavkarbokost før noen fortalte meg om det. Det tok ganske lang tid fra jeg leste den første boka om lavkarbo (Barry Sears og Fedon Lindberg), før jeg forsto at det skulle mer til enn Fedon for å få meg slank og mett.

Det var bare tilfeldigheter at jeg kom over Wolfgang Lutz og til slutt dette forumet her. Hvis noen hadde fortalt meg det jeg vet nå i dag LITT FØR, hadde jeg sluppet å ha så mange traurige år i bagasjen!

Jeg presser selvsagt ikke informasjon over hodene på folk som ikke gidder å høre på, men hver gang jeg kommer opp i en samtale om kosthold og slanking, får jeg Vektklubben, Grete Roede, Libra, Cambrigde og beinhard fysisk trening tredd nedover hodet mitt.

Alle og enhver har plutselig blitt kostholdseksperter nå for tiden, og det er vanskelig å få folk til å forstå at det de misjonerer om faktisk ikke virker, og at vi blir sjuke av det.

Noen ganger må jeg bare si no...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat