Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-08, 08:11   #2
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Mobbing og utestenging

Jeg har opplevd mye av det samme, og den følelsen det er å alltid være den som står igjen er forferdelig. Det gjør noe med selvfølelsen, som man dessverre ofte tar med seg inn i det voksne livet også.

Jeg har ofte spurt 14-åringen min om det er noen som står utenfor, eller blir mobbet i klassen hans. Han svarer benektende på det. Han kunne godt ha blitt et mobbeoffer, spesielt når han byttet skole i forbindelse med at han begynte på ungdomskolen, fordi han har et veldig stort overbitt og store fortenner. Jeg har opplevd at ukjente unger/ungdommer gjør narr av han. Heldigvis går det bra på skolen.

Om de velger grupper/lag selv eller om læreren gjør det, vet jeg jammen ikke. Jeg skal spørre han når han kommer hjem fra skolen. Jeg vet at i klassen til 7-åringen er det læreren som velger grupper, for å forhindre at de samme alltid jobber sammen.

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat