Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-08, 10:13   #20
Embla
Juniormedlem

Embla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Embla er på en erverdig vei

Sv: Denne gangen SKAL jeg klare det- Emblas kamp mot kiloene

Tuuuusen takk for alle gode råd og veiledning Tror jeg skal kjøpe ketolyse-håndboken, men jeg er litt usikker på å kjøpe den for seg selv. Det blir jo tross alt billigere å kjøpe en startpakke eller full pakke? Akkurat det har jeg ikke råd til nå uansett......kom hjem fra USA for en uke siden og har brukt masse penger der borte. Jeg har en deltidsjobb og fikk ikke levert inn noen timeliste innen fristen denne måneden, så lønn får jeg ikke før i mars og inntil da må jeg leve på luft og kjærlighet(så og si).

Har gått til innkjøp av en e-bok for en 30 dagers lavkarbo-diett. Denne uken går jeg på en 7-dagers detox som består av fiberpulver og tabletter(noe jeg kjøpte borte i Statene), dette skal liksom fungere som starten på mitt nye liv. Pulveret skal blandes med vann og smaker helt j#€"$#@€£$, til tross for appelsinsmaken. Kjennes mest ut som om jeg drikker vann iblandet sagmugg Heldigvis skal jeg bare ta en liten pose fiberpulver for dagen(dette om morgenen også). Må bare huske på å drikke masse vann, noe som anbefales bl.a. for å unngå uhumske bivirkninger som hodepine o.l. Drakk minst 2,5 liter i går og følte jeg måtte på do i ett bankende kjør.....

På kommende søndag er jeg ferdig med detoxen og da har jeg tenkt å kjøre i gang med 30-dagers programmet som står oppført i boken jeg kjøpte. Det er et lavkarbo-program a la Atkins, så det blir spennende å se hvordan det går. Innen de 30 dagene er gått har jeg forhåpentligvis fått kjøpt ketolyse-håndboken og satt meg skikkelig inn i det før jeg går over til ketolyse selv

Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat