Sv: Trenger desperat hjelp her ...
Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.
kan greie å kutte ut joggingen og utholdenhetstrening... men å kutte ut en dag av treningen blir vanskelig 
Har ikke treningsplanen min foran meg nå- men jeg trener to muskelgrupper pr gang jeg er på trening.. da tar jeg to- tre øvelser pr muskel grupper... jeg har IKKE problemer med beina mine- får jo pump med en gang jeg starter.. men armer, rygg, skuldrer, bryst og mage er en anna sak... så hvis jeg evnt skal kutte ut jogging og trening en dag i uken så burde jeg kanskje da kutte ut bein treningen?
men en ting- hva spiser dere før og etter trening?
tar proteinshake ( minst karb) , kreatin og kosttilskudd.... ( det har fungert bra for meg hittil ) så de vil jeg ikke kutte ut....
Ikke kutt ut beintreningen... Forutsatt at "beintrening" betyr knebøy, utfall, rake markløft mm, så er det det viktigste man gjør på gymmet. Hele kroppen har godt av beintrening 
Sett heller opp et tredagersprogram så du får med deg hele kroppen.
Eks:
Dag 1: Markløft, rake markløft, chins (evt nedtrekk), roing
Dag 2: Knebøy, hantelpress, smalbenk eller dips
Dag 3: litt sånn pilates og støtteøvelser, teknikk og sånn, evt en "lett" versjon av dag 1.
Bytt gjerne ut øvelser med variasjoner av samme, men unngå isolasjonsøvelser og maskiner.
Jeg tar myseprotein etter trening, og 5g kreatin om dagen. Proteinet er mest av latskapshensyn, og burde nok helst vært erstattet med mat 
|