Sv: Variasjon i frokosten?
Ja, mannen min har ALLTID middagsrester, evt salat med seg på jobb, og alle kollegene er så misunnelige på den matboksen hans. 
Hvorfor de bare fortsetter å være misunnelige måned etter måned mens de sitter der med kneipp-skivene sine, når det er så enkelt å følge hans eksempel, er jo et godt spørsmål ...
Steker jeg feks. kyllingfilet eller karbonader til middag, legger jeg av 1-2 ekstra fileter/karbonader. Så legger jeg feks. salat, kikerter og annet godt i en lunsjboks (de har billige på Rema nå) og legger kyllingen/karbonaden oppå. Har en dressing/saus i en miniboks ved siden av. Verre er det ikke, det er jo såå enkelt. Å kaste god mat er jo hårreisende, egentlig. Da ville jeg heller fryst den ned.
Kyllinglår er forresten snadder, jeg steker alltid opp en haug mens jeg først er i gang (lager jo seg selv i ovnen). Så har jeg dem liggende godt innpakket i kjøleskapet og spiser det til frokost eller lunsj, eller kveldsmat. Gjerne på en seng av salat, tomat, agurk og fetaost, og en god dressing. Evt. kikerter, jeg er veldig glad i det.