Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 09:57   #1
Lindypus
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trondheim
Lindypus er på en erverdig vei

Problemer med Lindberg-dietten

Hei!

Jeg har prøvd å følge noe i nærheten av Lindberg-dietten i nesten 6 mnd nå. Har ikke gått ned så veldig mye, men 8 kg har det da blitt. De to siste ukene har kroppen min imidlertid sviktet meg fullstendig! Det virker som jeg ikke forbrenner noe som helst. Altså jeg har begynt å legge på meg igjen. Begynner å bli rimelig fortvilt, og lurer på om andre har opplevd tilsvarende. Trenger tips til hvordan jeg kommer i gang igjen.

Jeg har spist omtrent likt hele tiden, men har prøvd å bake brød etter Lindbergs oppskrifter. Det virker som både 8-kornsbrødet og solsikke-rug brødet ikke funker for meg. Andre som har opplevd samme reaksjon på disse brødene?

Til slutt lurer jeg på om andre enn meg har opplevd at kroppen samler vann etter fødsel? Jeg fikk ei datter for 16 mnd siden og har etter det sett ut som en vannbalong. Mistenker at denne veskebalansen kan være en av årsakene til at jeg har begynt å legge på meg nå. Og det er selv om jeg har gått på vanndrivende i nesten 6 mnd, og i en periode hadde gode resultater selv om det gikk sakte. Kan noen hjelpe med gode råd?

Lindypus.

Lindypus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Inspirert av Lindberg Svar med sitat