Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 11:55   #23
Embla
Juniormedlem

Embla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Embla er på en erverdig vei

Sv: Denne gangen SKAL jeg klare det- Emblas kamp mot kiloene

Uffameg, denne detoxen blir bare verre og verre Føler meg stort sett helt fin, bortsett fra når jeg skal innta posen med fiberpulver. Det skal jo blandes i vann og drikkes, men i stedet for å løse seg skikkelig opp synker det til bunnen av glasset og blir liggende der som slagg og det smaker rett og slett hestehår. Blir nærmest dårlig bare ved tanken, for ikke å snakke om at det setter brekningsrefleksen min i høygir hver gang jeg prøver å drikke skvipet Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å drikke det hver morgen de neste fire dagene også. I morges da jeg skulle på jobb følte jeg meg kvalm i bortimot en time etter at jeg hadde drukket det.

Sånn ellers funker det relativt greit. Går mye på do(sannsynligvis fordi jeg drikker store mengder vann hver dag som anbefalt- litt slitsomt likevel) og føler meg i grunnen "renere" enn før. Kan dog ikke si annet enn at jeg er glad jeg ikke skal gå gjennom dette igjen med det første. Har ikke drukket noe kaffe de siste tre dagene(jada, jeg vet at jeg kan drikke koffeinfri, men har liksom ikke fått summet meg til å kjøpe dette), bare te og vann. Ellers må jeg innrømme at jeg ikke har kuttet ut karbohydrater fullstendig(), men jeg begynner å komme ganske langt i å omgjøre kostholdet mitt og lager mye mer mat selv(har til og med prøvd noen av de utsøkte oppskriftene her inne)

Frokost: Anti Toxin 7 fiberpulver(blæh!) + en Anti Toxin 7 urtekapsel. En Atkinsbar med sjokoladebiter + to vafler som var igjen etter i går.
Lunsj: Litt tomatsuppe.
Middag: Her har jeg tenkt å prøve ovnsbakt kyllingfilét med rømme/tikka masala-saus etter en oppskrift jeg fant her inne(takk for oppskriften Iset).

Lager litt lavkarbovafler igjen og spiser et par stykker til dessert + at jeg tar med meg noen på jobb i morgen(dette blir frokost, tar resten av kyllingfileten sammen med litt salat til lunsj)

Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat