Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 18:59   #1
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Ideer for anvendelse av Eurodiettmaten

Hei

Når vi har holdt på med ED-produktene en stund, så kommer vi jo stadig på nye anvendelsesmetoder. Det hadde vært OK om vi kunne dele litt av disse med hverandre.

Jeg tenker på

1. anvendelse av de forskjellige posene,
  2. og andre ting som vi kan spise fritt.
Dette burde ikke komme i konflikt med at det finnes eget oppskriftsforum inne på lavkarbo.no, men hvis vi er i tvil, slik at andre kanskje kunne ha nytte av våre oppskrifter, så er det jo bare å legge det inn der også vel?

I dag så laget jeg meg en confectagelé med jordbærsmak. Ikke akkurat ED, men jeg regner den som tillatt en gang i blant. Jeg tok av et par dl som jeg brukte til følgende:

En pose ED-vaniljepudding ble laget på vanlig måte og helt i to skåler som ble satt til avkjøling. Den var ikke stivnet, men sto der i kjøleskapet og så litt trist ut.

Da jeg hadde laget denne jordbærgeleen så helte jeg litt av den på toppen av hver skål og drysset oppi ca 1 ss med frosne skogsbær oppå hver.

Nå står skålene i kjøleskapet, og de ser slik ut:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde024.jpg (379,1 KB, 27 visninger)

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat