Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 12:54   #20
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Luksusfellen ... (grrrr)

nei da Embla, dette skal du ikke bli flau over
Slikt kan skje ALLE... men når man i utgangspungtet tjener veldig bra, har en fin leilighet bare strør om deg med penger, oppfører seg som kongen på haugen.... så når det går dritt og folk vil ha pengene sine... da får man hjelp til å forvalte dette.... når de faktisk hadde hatt mulihet til å bare selge og begynt på nytt. De var egentlig HELDIGE.... men ser det tydeligvis ikke selv.

Det finnes mange der ute som kommer ufrivillig ut i uføret, kanskje man tjener mindre, noe uforutsett kommer opp, kannskje man er alene om de fleste regninner. hvis man da fra FØR har en vanlig liten leilighet og dårlig lønn blir det ikke så mange tiltak som vil hjelpe. Det er DA det er syns på folk... syns jeg ikke når du har skapet fullt av sko til 2 tusen paret... som man ikke har brukt en gang

Jeg syns forresten det står Respekt av å bo hos foreldrene i ett knipetak jeg, det viser at man tar tak i det. Tror de fleste av oss ville bodd for oss selv hvis ikke det var er grunn til noe annet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat