Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 10:37   #8
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei å hå! Angående ... maten?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Takk for svarene. Men jeg vil også gjerne få høre fra dere om det jeg spiser. Er det greit med 200 - 300 gram kjøtt pr. måltid eller er det for mye? Det er rå vare, og stekt vare veier da litt mindre. Men likevel, er det for mye? Jeg går nemlig litt opp i vekt nå. Men det kan selvfølgelig være andre årsaker til det. Jeg drikker kanskje litt for lite vann, men jeg klarer ikke mer. Blir så kvalm. Drikker 1.5 liter vann, ca. 0,5 liter cola light pluss det vannet som kommer fra broccoli og blomkål på ca. 500 gram.
Står det noe i ketolyseboka om hva anbefalte måltider er? Tenker da på megde pr. måltid.

Tror ikke du spiser for mye kjøtt hvis du spiser deg passe mett. Men jeg tror absolutt du spiser for lite fett. Du kan lage dressinger av rømme, creme fraiche, oljer ol. å ha over grønnsakene. Og du kan ta tilskudd av mct olje eller cocosa.

Fettet er det som får det til å "brenne" på denne kuren og som får deg til å føle deg mett lenger og derfor ikke spise så mye. Egg og bacon er f.eks en kjempefin start på dagen.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat