Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-04, 11:14   #7
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg vil slenge meg på med en teori jeg også (betyr ikke at jeg ikke er enig i det som er skrevet tidligere - kjempebra Magdalena).
Noen har svært tørr og skjellete hud som symptom på lavt stoffskifte, hypothyreose. Det er fordi alle prossesser i kroppen skjer langsommere, også fornying av huden, og den blir hard og tørr og "flakete". Særlig dersom man har HUD som problemområde, slår det gjerne til i full blomst på huden dersom man får hypothyreose. Andre symptomer er kalde hender/føtter, veldig sliten/trøtt, vektøkning, konsentrasjonsvansker, humørsvingninger, depresjon, hårtap, treg fordøyelse, væskeopphopninger, muskel/leddsmerter, hodepine m.m.
Vet ikke om du følte deg truffet av dette gv?