Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 22:03   #577
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Syns du er flink som bare har spist ei sjokoladeplate Ruska Ikke berlinerboller, smågodt, nystekt brød osv...

Jeg liker ikke pannekaken i det hele tatt Og jeg som bestilte 4 pakker av det. Aner ikke hvordan jeg skal få det ned. Liker faktisk suppe bedre Hadde aldri trodd jeg skulle si det

Ksnskje du skulle forsøke litt forskjellige bruksområder før du gir opp?

De andre her sier at pannekaker slett ikke smaker pannekake, og de andre produktene smaker heller ikke det man skulle tro. Men akkurat pannekaka synes jeg er ganske praktisk.

Hvis du slenger en liten smørklatt i stekepanna på full varme,rører sammen ingrediensene og heller det oppi panna som er blitt ganske varm.
Skru så ned varmen til det laveste,og la det steke ganske lenge.
Snu det og la det ligge noen minutter til.

Da får du noe som du kan bruke omtrent som en tortilla. Dvs. pakke det rundt en haug med salat og surre litt papir rundt.

--

og hvis du blir sittende med en bunke pannekaker som du ikke vil spise, så selg dem

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat