Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 11:20   #8
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: hjelp....

Opprinnelig lagt inn av totitten, her.

Dette er min andre dag på ketolysekuren, og jeg føler meg dårlig. Er det normalt? Har hodepine, kvalm og helt slapp i kroppen. klarer nesten ikke noe. Er i tvil om jeg klarer å fortsette dette... Trenger gode råd nå.

Vær så snill og hold ut ja, dette er normalt. Drikk så mye vann du klarer, det hjelper litt. Og prøv å drikke minimalt med kaffe disse dagene nå i starten, det hjelper også på kvalmen, siden kaffe virker dehydrerende.

Det å slutte med å spise karboer er en fysiologisk avvenningsprossess; de første dagene kan det føles omtrent som avrusning/fyllesyke. Kroppen din tømmer karbolagrene sine. Det er mange "giftstoffer" som skal ut. Jeg lover deg at det er verdt det, etter bare noen dager blir du proppfull av energi og stå-på lyst.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat