Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av indi, her.
Har verken prøvd ketolyse eller skaldemann, har i det hele tatt lite erfaring i å slanke meg, dette er første gang på 15 år... Vet at jeg ville hatt problemer med fettet på disse kurene, og lurer på hva som er forklaringen på at det er nødvendig?
Hvis jeg nå kutta ut pulveret, (ønskedrøm!), spiste lavkarbo, mye grønt og ellers proteiner, ville jeg gått ned i vekt da?
Du skal ikke se bort fra det nei, dette forummet er bevis på det. SE så mange som har gått ned MANGE kilo på de forskjellige filosofiene-
Jeg gikk ned 25 på atkins, men siste to åra har kiloene sneket seg på, og jeg har ikke klart å kå ned igjen med vanlig lavkarbo, har det året som gikk testet både skaldemann, mye grønnsaker, lite grønnsaker, mye fett, mindre fett, kuttet søtstoff, kuttet melkeproduker. Men NEI, kiloene er spikra og de gangene jeg skeier ut med ekstra karber legger jeg fort på meg mer som igjen sitter spikra Derfor så jeg denne dietten som en ny mulighet, så nå krysser jeg fingrene for at jeg klarer denne maten og at jeg holder det til jeg har gått ned 20 kilo 
Har du sett på spisdegslank.no?
|