Sv: Magnesium?
Kan du ikke bare holde deg til de EDproduktene du liker (for det er vel noen få, iallfall?) og heller droppe de tingene du sliter med å få ned. Jeg har bare droppa alle de salte tingene, og gleder meg til de EDmåltidene jeg har! Spiser 4-5 hver dag, oftest 4. Jeg spiser heller ingen ting utenom. Dette har vi jo også skrevet en del om inn på den babbeltråden.
Jeg fikk ikke beskjed om noen tilskudd, det kan være det var fordi blodprøvene så fine ut? Hun nevnte iallfall ikke noe om det. Jeg har også følt meg litt "slapp" og tung i beina, men regner med det er fordi energiinntaket foreløpig er så veldig lite... Kan jo hende jeg burde prøve med kalium, var det det?
Men fikk altså ikke beskjed om noe lsikt, det er jo ikke så lenge vi er i fase 1 uansett, så de helt store skadene rekker man vel ikke å påføre kroppen! Blir aldri til at jeg gidder å ta sånne kosttilskudd heller, har prøvd tidligere... :-)
Men helt klart - du må spise mer enn 3 produkter om dagen! Men klarer du ikke det, må det da kunne være mulig å spise f.eks speilegg (selvf uten brød!) eller et stykke rent kjøtt i stedet for et av produktene? Hovedsaken er jo at du holder deg i ketose, og da er jo ikke egg, kjøtt eller fisk noe problem.
|