Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-08, 14:51   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppblåst og sting i magen

Du har fått mange gode råd her, men jeg vil også anbefale deg å spise grønnsaker til hvert måltid, det er fiber i grønnsaker, og det kan i lengden hjelpe på magen din.
Når det gjelder ikke ønsket vektnedgang (selv om jeg er enig i at det kanskje er litt lite du skal gå ned i forhold til at du velger en ketogen diett), så har du opp til flere potensielle partystoppere.
Jeg ser du bruker fløte, ost og rømme for å få i deg nok fett, mange klarer ikke å gå ned i vekt om de spiser mye meieriprodukter. Noen kan ikke spise tomater når de skal ned i vekt. Om du drikker en del kaffe, te, alkohol, lightbrus er dette også potensielle partystoppere. Som Megvel sier, så er isbergssalat lite vits i spise. Det er masse spennende salattyper med mer smak og næringsinnhold. Ruccola f.eks er en supersalat, og smaker dødsgodt !
Bedre måter å få i seg fett på kan være å steke maten i meierismør (det er egentlig det eneste man burde steke maten sin i), bruke smør som saus, ta de feteste bitene av kjøttet (ribbe f.eks), og ta tilskudd som cocosa (kokosfett, kjøpes på helsekost).
Og en av de viktigste tingene! Spis deg mett! Du skal spise så du er passe mett, og du skal ikke rekke å bli ordentlig sulten igjen til neste måltid. La det aldri gå mer enn seks timer mellom to måltider, og legg deg aldri sulten. Om du begynner å sulte vil du bremse forbrenningen.

Og husk på at 5-7 kg vil gå MYE saktere enn om du skulle hatt f.eks tredve kg overvekt. Det kan være nok med at du begynner med litt letter mosjon. Gå en halvtime time i rask gange, småjogg litt, svøm i basseng dersom du har tilgang på det, litt lettere trim i treningsstudio noen ganger i uka. Hard trening når du er i ketose vil de fleste slite litt med.
Lykke til

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat