Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-05, 17:26   #13
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg er så irritert nå altså!!!!!!!!!

Jeg vet egentlig ikke hvor dette hører hjemme. Var usikker på om jeg skulle starte ny tråd eller bare skrive det her hvor det allerede var en "barnehagemattråd". Men nå skriver jeg altså her:

I går var det "matdag" i barnehagen. Her har ungene med seg egen niste hver dag, men 1 dag i uka lager de mat i barnehagen. Som regel er det rundstykker med pålegg, grønnsaksuppe med pølsebiter og jeg vet det har vært spagetti og scones noen ganger.
Jeg synes ikek maten i barnehagen er BRA! Langt i fra BRA! Men nå har de gått over streken!!!!!!

I går var dagens meny: Cornflakes med sukker og melk!!!!!!!???????

Er'e mulig!!?? Jentungen var i barnehagen fra 7.30-16.00 og det eneste hun hadde spist var 2 skåler med ihjælsukkra cornflakes og 1 eplebit???!!! På nesten NI timer???????

Det går ikke ann!!!!

Jeg har veldig lyst til å ta det opp med styreren for barnehagene i Gol kommune. OG jeg har lyst til å skrive om det i lokalavisa..... Jeg skjønner ikke at de ikke kan tenke lenger jeg??

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat