Jeg har jo skrevet før at magen har reagert når jeg har spist Ifa ol pga maltitolen. I helga har vi vært i Sverige, på hytta, og i Godisfabrikken har de egen avdeling med sukkerfritt godteri, det har jeg ikke sett/lagt merke til før. Min kjære svigerinne presenterte det for meg Problemet var jo bare at det gikk an å spise SÅ mye i forhold til det jeg har vært vant til... Jeg spiste "maange" biter sjokolade med vanilje og vaniljefyll, 3 biter ga kun 1 karb Og smågodtet var det jo ikke tellbart med karber i, så vi spiste endel av det også. Men fy F som jeg angret. Jeg joiner herved Smula til å avstå fra maltitolsøtet godis heretter. For maken til magesmerter har jeg vel kun hatt i forb. med fødsler... Og diare:dåne: Mannen og broren min led samme skjebne, så det var ikke mange andre som slapp til på den doen de siste 6 timene av gårsdagen. Er fortsatt litt uggen i magen altså... Dette var det ikke verdt. Kanskje jeg en gang i tiden kan klare å begrense meg til 3 biter... Men til jeg vet med sikkerhet at jeg klarer det avstår jeg