Jeg har gått til fysioterapeut 2 ganger i uka siden oktober pga muskelspenninger i hele kroppen (eller fibromyalgi som det heter, men jeg fokuserer på muskelspenninger, da høres det mindre "sykt" ut ). Trener der i tillegg 2 ganger i uker med eget program. Er MYE bedre i kroppen, men vekten står bom stille. Jeg er også en som har prøvd alt og har 10 000 slankebøker i hylla. Fulgte Atkins i 6 måneder for 2 år siden, følte meg veldig bra men gikk så veldig lite ned i vekt enda jeg fulgte dietten etter boka. har også følt meg veldig bra på ketolyse, men blir fort lei av fettet og dessuten tror jeg at jeg har fått i meg for mange kalorier og at det derfor ikke har fungert. Tror jeg...... kanskje blir tullerusk.. fikk påvist insulinresistanse hos legen - er det mange av dere som har det også? det forklarer også hvorfor såkalt normalt sunt norsk kosthold ikke funket for meg - jeg legger på meg uansett hva jeg spiser, men mindre det er lavkarbo. Gjenstår å finne dietten som gjør atjeg GÅR NED nå - og håper at ED kan være en bra begynnelse. Jeg kunne tenke meg å leve etter fedons opplegg senere, men antageligvis må jeg belage meg på et ganske lavt karbokosthold resten av livet. Men det er greit nok Så lenge jeg blir kvitt valkene