Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 08:09   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hei å hå! Angående ... maten?

Hei hei! Dette er et triks som funker ganske godt for oss som har mage med litt treig oppfatning
Jeg tar alltid litt mindre på fatet enn jeg tror jeg skal ha, spiser sakte, venter 5-10 min, og om jeg fortsatt er sulten da, tar jeg litt til. På denne måten unngår jeg å bli stappa mett, eller å fortsatt være sulten etter et måltid.

Når det gjelder vann, så kan du prøve å drikke litt utover hele dagen. Mange her har lagt sin elsk på vannflasker a 0,5-0,75, da er det lett å både holde oversikten, og få i seg mere vann når man drikker litt hele tiden og fyller opp. Jeg drikker 3-5 liter om dagen, noe annet hadde ødelagt meg da det tar på å spise ketogent om man skal være dehydrert i tillegg.

Og til slutt vil jeg anbefale deg å kjøpe boka til filosofien du skal følge, mange svar på ting du lurer på vil stå der

Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat