Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose
Hei! Jeg har gått på Easy Life siden september, og kan bare si positive ting om opplegget. Så langt har jeg gått ned nesten 18 kg, og er 2,5 kg unna målet. Jeg merker at nå som jeg spiser alle måltider og fortsatt går ned i vekt, så endrer målet mitt seg litt, og jeg fokuserer mer på fettprosenten.
Jeg var så heldig at jeg bare sklei inn i ketosen, og holdt meg der til julaften - til tross for at jeg hadde spist to måltider en stund. Jeg måtte opp i "alle måltider" før kroppen min ristet den av seg.
Ellers har jegr vært skikkelig skoleflink, men måtte også kutte ut suppen etter et par uker. Etter det gikk det i sjoko- og vaniljeshake. Jeg shaker fortsatt på hverdagene fordi det er så enkelt og greit. Ellers spiser jeg som bare det - men når man følger opplegget er det ikke mange kaloriene man får i seg hver dag, så det går veldig greit å enten fortsette å gå ned i vekt eller holde den stabil. Jeg har "journalen" min på et annet forum, og fant aldri tiden til å overføre den her, men spør i vei, hvis dere lurer på noe. Jeg må si at jeg ikke har sans for at man begynner med mat når det er meningen at man skal kun være på shake. Litt av poenget er vel at man skal bryte matvanene, synes jeg.
Hvordan går det med treningen? Og vanninntaket? De har en utrolig effekt på vekten min, ser jeg. Drikker jeg for lite en dag, går vekten opp neste dag.
Dere får kanskje lese om meg i bladet som kommer ut rundt påsketider...
|