Sv: Er det ikke hold i Atkins og ketolyse teoriene?
Kan også tilføye at programmet er fra 2004 (se datoen på informasjonen). Vi diskuterte det den gangen .... Det var vel til og med FØR Ketolysekuren ble kjent ! Det skjer også stadig nye ting. En artikkel fra 2004 er på en måte helt utdatert ! Et godt innlegg i ernæringsdebatten er det iallefall ikke. Til det inneholder den for mange grove faktiske feil !
Og de konklusjonene de trakk i programmet hadde ikke mye med virkeligheten å gjøre ! Alt var satt på spissen (direkte feil med bl.a. at man IKKE spiser karber i det hele tatt - og iallefall ingen grønnsaker) og dessverre er det slik feilinfo som gjør det vanskelig for de som har valgt å leve lavkarbo. Heldigvis har nyere forskning motbevist det smeste av det som kom frem i det programmet også.
Jeg har holdt på siden 1982 og kan garantere at det virker. Jeg er friskere enn jeg noen gang har vært. Forholdsvis slank og er kjempefornøyd med hud & hår !
Sist redigert av Nille : 05-02-08 kl 21:19.
|