Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose
Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.
Easy-life går man sikkert ned i vekt med. Måltidserstattere og trening. Dette er gammelt nytt. MEN, hvordan skal man så vedlikeholde vekta etterpå?
Nei shaker, pulverkurer, måltidserstattere etc. er etter mi mening kun laget for å skape jo-jo slankere. Uansett hva reklamen sier.
Poenget er at spiser man rett, bli man ikke fet. Spiser man det kroppen er designet for kan man ligge på sofaen og se tv uten å legge på seg.
Hei Goggen! Bare lurer på om du har noen som helst kunnskap om hva Easy Life er? Easy Life er en livsstilsendring der man i gruppe får kunnskap, råd, veiledning og støtte til å kunne endre sine vaner (både i forhold til mat, mosjon og mentalt) over 6-12 mnd.
Kosterstatter (pulver) er en valgfri start (ikke alle på Easy Life bruker pulver) for de som vil ha en kickstart for å rense ut, få energi (går i ketose) og vil ned noen ekstra kg med en gang for motivasjonens skyld. Det er ikke pulver som er meningen med Easy Life, meningen er at folk skal kunne spise annerledes, tenke annerledes og bevege seg mer. Dette er i alle fall for meg lettere når jeg har en gruppe å støtte meg til og faste treninger osv. med denne gruppen.
|