Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose
Gratulerer C3PO! Så flink du har vært/er!
Hvor lenge gikk du på bare kosterstatter? Har du forslag til andre forum der det står mer om Easy Life så send meg gjerne en personlig melding…
Når det gjelder å begynne å innføre mat så er jeg nok litt uenig med deg når du skriver ”når det er meningen at man skal kun være på shake” det er ikke noen regel på at man skal bare være på shake eller ikke eller hvor lenge man i så fall skal være. Flere på mitt kurs bruker ikke shake i det hele tatt og noen tar også en shake for å få i seg mye av det kroppen trenger og spiser ”vanlig sunn mat” en til to ganger om dagen.
Når man først er i ketose så er det da ingenting i veien for å eksprementere litt med noen typer mat med lite karbo. Og spise et kokt egg etter trening f.eks kan da ikke ta noe skade, bare for å ha følelsen av å spise noe annet enn shake. Jeg går i alle fall ned som bare det jeg, og jeg er i ketose, trener og drikker masse vann. Kanskje jeg finner ut noe annet etter hvert, hva vet jeg. Tar selvsagt gjerne imot råd og tips!
Anja: gratulerer med 4 kg, SUPERT! måler du cm og eller? Synes det er vel så artig, spesielt når man begynner å trene for da veier jo muskler mer enn fett også, så man kan gå inn flere cm selvom det kanskje ikke ser ut slik på vekta!
Trener du sammen med de andre i gruppen din eller på treningssenter med alle mulige eller hvordan organiserer dere det?
|